Su saati bozuksa ne yapmalı? Su saati bozuksa ne yapmalı?, Su sayacı değişim ücreti ne kadar?, Su sayacı bozuk olduğu nasıl anlaşılır?, Su saati bozuldu ne yapmalıyım iski?, Su sayacı kimin sorumluluğunda?, Bozuk su saatini kim değiştirir?
Su saati bozuksa ne yapmalı?
Su sayacı değişim ücreti ne kadar?, Bozulan, patlayan, camı kırık ve mührü kopuk vb. su sayaçlarının mutlaka değiştirilmesi gerekmektedir. Bu gibi durumlarda abonelerimiz, su faturası ile SASKİ Genel Müdürlüğü Abone İşleri Daire Başkanlığı 1 nci kattaki Saha ve Sayaç Kontrol Şefliğine başvurmak zorundadırlar.
Su sayacı değişim ücreti ne kadar?
Su sayacı değişim ücreti ne kadar?,
Bozulan, patlayan, camı kırık ve mührü kopuk vb. su sayaçlarının mutlaka değiştirilmesi gerekmektedir. Bu gibi durumlarda abonelerimiz, su faturası ile SASKİ Genel Müdürlüğü Abone İşleri Daire Başkanlığı 1 nci kattaki Saha ve Sayaç Kontrol Şefliğine başvurmak zorundadırlar. Su sayacı bozuk olduğu nasıl anlaşılır?
Su sayacı bozuk olduğu nasıl anlaşılır?,
DİSKİ Genel Müdürlüğü, abonelerinde herhangi bir sayaç ücreti almayacak, sayaçlarını değiştirmek isteyen vatandaşlar DİSKİ Genel Müdürlüğüne başvuruda bulunarak sadece 105 lira bakım onarım ücreti ödeyecek. Su saati bozuldu ne yapmalıyım iski?
Su saati bozuldu ne yapmalıyım iski?,
Su sayacının bozuk olduğunu anlamanın en kolay yolu sayacın normalden daha fazla dönmesidir. Sayacın bozuk olup olmadığını anlamak veya su kaçağı olup olmadığını anlamak için; dış tesisatın vanalarını kapatınız, eğer vanaları kapattığınız halde halen sayaç dönüyorsa kesin olarak su sayacınız bozulmuş demektir. Su sayacı kimin sorumluluğunda?
Su sayacı kimin sorumluluğunda?,
ALO 185. İSKİ Alo 185 servisi 7 gün 24 saat kesintisiz olarak hizmet vermektedir. Bozuk su saatini kim değiştirir?
Bozuk su saatini kim değiştirir?,
Sayaçların kaydettiği su, abone tarafından tüketilmiş sayılır. Sayaçtan sonraki iç tesisattan ve su kaçağından abone sorumludur. Su sayacı değişimi kime ait?
Su sayacı değişimi kime ait?,
Abonelerimizin su sayaçları ekonomik ömrünü doldurduğunda (üretim tarihi itibarı ile 10 yıl ve üzerindeki sayaçlar) camı kırık, mührü kopuk ise mutlaka değiştirilmesi gerekmektedir. Sayaç değişimi Kurum elemanları tarafından yapılır. Su sayacı arızasına kim bakar?
Su sayacı arızasına kim bakar?,
Sayaç Değiştirme İşlemi
Yüksek tüketimli aboneler ile idareler, sayaçların arıza yapma ihtimaline karşı yedek sayaç bulundurur.” hükmü gereğince aboneye sayaç temin etmek KASKİ Genel Müdürlüğüne ait olup abonelerin sayaçlarıyla ilgili temin ya da herhangi bir tercih hakkı bulunmamaktadır. Su saati arızalı ise ne yapmalı?
Su saati arızalı ise ne yapmalı?,
Abonelerimiz , su sayaçları bozulduğunda, patladığında, sayaç numaratörlerinin çalışmaması durumunda, buharlı olduğunda, camının kırık yada mührü koptuğu durumlarda ilgili İSU Şube Müdürlüğü Sayaç Hareketleri Servisine veya 185 Çağrı Merkezine bildirmek zorundadırlar. Su faturası fazla geldi ne yapmalıyım?
Su faturası fazla geldi ne yapmalıyım?,
Su sayacının arızalanması, okunamaması ,patlaması veya 10 yıllık periyodik muayene süresinin dolmasından dolayı sayaç değişim işlemi gerçekleşir. Abone İşleri Dairesi bürolarına veya 185'i arayıp başvuru yapılır. Sayaç değişimi iş emri hazırlanır. Su saati bozulunca kim öder?
Su saati bozulunca kim öder?,
Su dağıtım ve faturalandırma hizmeti, belediyelere bağlı Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlükleri tarafından verilir. Normalin üzerinde gelen su faturalarına itiraz da yine bu kurumlara yapılır. İtiraz için fatura ve kimlikle birlikte en yakın şube müdürlüğüne başvurulabilir.