Su saati kaç yılda bir değişir?

Su saati kaç yılda bir değişir? Su saati kaç yılda bir değişir?, Su sayacı ömrü ne kadardır?, Su sayaç değişim ücreti ne kadar?, Su saati ne zaman değiştirilir?, Su sayacı değişimi kime ait?, Bozuk su sayacı nasıl anlaşılır?

Su saati kaç yılda bir değişir?

Su sayacı ömrü ne kadardır?, DİSKİ Genel Müdürlüğü, Mekanik su sayaçlarının 3516 sayılı ölçü ve ayar kanunu ile belirlenmiş olan ekonomik ömrü 10 yıl olup, bu sürenin dolumu ile birlikte sayaçların doğru ölçüm yapmayacağı, dolayısı ile abonenin mağdur olmaması ve kurum zararının da oluşmaması için bakım onarım yapılması veya değiştirilmesi ...

Su sayacı ömrü ne kadardır?

Su sayacı ömrü ne kadardır?, DİSKİ Genel Müdürlüğü, Mekanik su sayaçlarının 3516 sayılı ölçü ve ayar kanunu ile belirlenmiş olan ekonomik ömrü 10 yıl olup, bu sürenin dolumu ile birlikte sayaçların doğru ölçüm yapmayacağı, dolayısı ile abonenin mağdur olmaması ve kurum zararının da oluşmaması için bakım onarım yapılması veya değiştirilmesi ...

Su sayaç değişim ücreti ne kadar?

Su sayaç değişim ücreti ne kadar?, İlgi dilekçenizde belirttiğiniz ....., ....., ....., esas numaraları ile kayıtlı aboneliklere ait su sayaçları 10 yıllık damga müddetini doldurmuş olup , 3516 sayılı Ölçüler ve Ayar Kanunu'nda , 10 yıllık damga müddetini dolduran ve ölçme hassasiyetini yitirmiş sayaçların değişmesi gerekir denilmektedir.

Su saati ne zaman değiştirilir?

Su saati ne zaman değiştirilir?, Sayaçların değişimini konut sahiplerinin yapabileceğini vurgulayan Ekinci, sayaç değişimi konusunda şu bilgileri verdi: “10 yılı geçen sayaçlarda 144 lira 15 kuruş, 10 yılın altındaki sayaçlarda ise sadece güvence bedeli olarak 81 lira 45 kuruş geçiş işlemi ücreti alıyoruz.

Su sayacı değişimi kime ait?

Su sayacı değişimi kime ait?, Abonelerimizin su sayaçları ekonomik ömrünü doldurduğunda (üretim tarihi itibarı ile 10 yıl ve üzerindeki sayaçlar) camı kırık, mührü kopuk ise mutlaka değiştirilmesi gerekmektedir.

Bozuk su sayacı nasıl anlaşılır?

Bozuk su sayacı nasıl anlaşılır?, Sayaç Değiştirme İşlemi

Yüksek tüketimli aboneler ile idareler, sayaçların arıza yapma ihtimaline karşı yedek sayaç bulundurur.” hükmü gereğince aboneye sayaç temin etmek KASKİ Genel Müdürlüğüne ait olup abonelerin sayaçlarıyla ilgili temin ya da herhangi bir tercih hakkı bulunmamaktadır.


Sayaç değişiminde ücret ödenir mi?

Sayaç değişiminde ücret ödenir mi?, Su sayacının bozuk olduğunu anlamanın en kolay yolu sayacın normalden daha fazla dönmesidir. Sayacın bozuk olup olmadığını anlamak veya su kaçağı olup olmadığını anlamak için; dış tesisatın vanalarını kapatınız, eğer vanaları kapattığınız halde halen sayaç dönüyorsa kesin olarak su sayacınız bozulmuş demektir.

Bozulan su saatini kim değiştirir?

Bozulan su saatini kim değiştirir?, Kamuoyunu doğru bilgilendirmek adına özellikle vurgulamak isteriz: “Faturalı sayaca geçişte talep edilen bedel sayaç ücreti değildir. Bu bedel güvence bedelidir ve vatandaşlarımız aboneliklerini sonlandırdıkları anda dağıtım şirketi bu bedeli enflasyon oranında güncelleyerek vatandaşlarımıza geri ödemek zorundadır.

Sayaç değişimi faturaya yansır mı?

Sayaç değişimi faturaya yansır mı?, Bozulan, patlayan, camı kırık ve mührü kopuk vb. su sayaçlarının mutlaka değiştirilmesi gerekmektedir. Bu gibi durumlarda abonelerimiz, su faturası ile SASKİ Genel Müdürlüğü Abone İşleri Daire Başkanlığı 1 nci kattaki Saha ve Sayaç Kontrol Şefliğine başvurmak zorundadırlar.

Su saati değişimi için nereye başvurulur?

Su saati değişimi için nereye başvurulur?, Sayaç değişimi veya sökme takma işlemlerinde dağıtım şirketi tüketiciden herhangi bir bedel talep edemez. Yalnızca, tüketicinin ölçüm değerlerinde hata olduğunu kontrolünü talep etmesi durumunda sayacın sökülmesi takılması gerekirse, tüketiciye sayaç sökme-takma bedeli yansıyabilir.

Su saati bozulunca kim öder?

Su saati bozulunca kim öder?, Abonelerimiz , su sayaçları bozulduğunda, patladığında, sayaç numaratörlerinin çalışmaması durumunda, buharlı olduğunda, camının kırık yada mührü koptuğu durumlarda ilgili İSU Şube Müdürlüğü Sayaç Hareketleri Servisine veya 185 Çağrı Merkezine bildirmek zorundadırlar.